Sobre Nomo

Què és Nomo?

Nomo és una App per a autònoms que t’ajuda a organitzar les teves tasques administratives per a que puguis dedicar-te a fons a la teva activitat professional. Amb nomo pots capturar les teves despeses, crear les teves factures i preparar els teus impostos. Tot endreçat en un mateix lloc per a que puguis estalviar temps i esforç.

A qui va dirigit?

Nomo està pensat per a autònoms cansats de dedicar el seu temps a tasques administratives. Si el que vols és focalitzar-te en el teu negoci, aquesta és la teva App.

Per què existeix Nomo?

Nomo neix d’autònoms per a autònoms. Hem viscut els problemes de ser autònoms i venim a fer-te la vida més fàcil, per a que puguis dedicar-li temps a la teva feina.

Què diferencia a Nomo d’altres eines?

Nomo es preocupa del que t’amoïna a tu com autònom. Ens preocupem per tu i volem que la teva vida com autònom sigui el més senzilla possible. Per això t’ajudem a tenir el control total de les teves finances professionals.

Què puc fer amb Nomo?

Tenir el control sobre la teva situació financera. Nomo et permet capturar tots els teus tiquets i factures des del teu dispositiu mòbil o important-los des del correu electrònic. També pots afegir els teus ingressos per a tenir visió dels resultats de la teva activitat professional i poder saber el teu sou real. T’ajuden a que tinguis un control rigorós de la teva activitat per a que tinguis previsió precisa de l’IVA a liquidar a nivell mensual i anual.

Té algun cost?

Nomo és gratuït. Així de simple. Sense comissions ni lletra petita.

Vols ajudar-nos a millorar?

Pots posar-te en contacte amb nosaltres a través del f​ormulari​ del nostre web. Estarem encantats d’escoltar els teus suggeriments.

Afegir una despesa

Com afegeixo una despesa?

  1. Al botó d’acció “+”, selecciona “Afegir despesa” i escull entre tiquet o factura de despesa.
  2. Col·loca el justificant el més llis possible en una superfícies plana i amb bona llum per assegurar-te que la lectura sigui correcte.
  3. Fes una foto amb la càmera del mòbil plana sobre el justificant i assegura’t que la imatge estigui ben enfocada.
  4. T’avisarem quan haguem digitalitzat la despesa. El procés por trigar fins a un màxim de 24 hores.

O bé, si t’han enviat les factures de manera digital (jpg, png o pdf) pots enviar-nos-ho a la nostra bústia: gastos@nomo.es des de la direcció de correu electrònic amb la que t’hagis registrat. D’aquesta manera, serà més fàcil incloure totes les teves despeses.

¿Puc eliminar tiquets o factures?

Sí, encara que s’hagin digitalitzat correctament. Per a fer-ho, hauràs de prémer en la factura o el tiquet que vulguis eliminar i anar a la icona de la <<paperera>> que trobaràs a la part superior dreta.

Puc llençar els meus tiquets o factures de despeses?

Hisenda pot sol·licitar un tiquet o una factura durant els 5 anys següents a la seva presentació. Nomo guarda de manera segura una imatge del tiquet i de la factura amb el mateix valor que el tiquet o factura original. Tot i així, des de Nomo et recomanem que per seguretat guardis els teus tiquets i factures de despeses.

Per què és útil tenir les meves despeses a Nomo?

Nomo manté totes les teves despeses endreçades i ubicades en un únic lloc. Recorda que la AEAT pot demanar-te qualsevol despesa presentada durant 5 anys.
A més, podràs saber en temps real quina quantitat d’IVA hauràs de liquidar al final de cada trimestre. I si agregues els comptes bancaris del teu negoci, podrem avisar-te en quines despeses encara no has associat cap tiquet o factura de despesa.

Quina diferència hi ha entre una factura i un tiquet?

La factura és un document que s’expedeix a una empresa o autònom mentre que, el tiquet es dóna als particulars. En les factures ha de figurar la informació fiscal de l’emissor i la del receptor. És important tenir molt clara aquesta diferència ja que a nivell fiscal, per a deduir-nos l’IVA haurem de tenir factures, no ho podrem fer amb els tiquets!

Quines dades són obligatòries en una factura?

Per a que la factura tingui validesa de cara a Hisenda, ha d’incloure:

  • Numeració
  • Data d’emissió
  • Dades fiscals de l’emissor
  • Dades fiscals del receptor
  • Concepte
  • Tipus impositiu
  • Informació del registre mercantil (en cas de ser una empresa)

Afegir un ingrés

Com afegeixo un ingrés manualment?

  1. Al botó d’acció +, selecciona “Añadir Ingreso”
  2. Omple el formulari especificant totes les dades de l’ingrés
  3. Prem el botó “Guardar”.

Capturar un ingrés

  1. Al botó d’acció “+”, selecciona “Afegir ingrés” i escull la opció “amb càmera”.
  2. Col·loca el justificant el més llis possible en una superfícies plana i amb bona llum per assegurar-te que la lectura sigui correcte.
  3. Fes una foto amb la càmera del mòbil plana sobre el justificant i assegura’t que la imatge estigui ben enfocada.
  4. T’avisarem quan haguem digitalitzat la despesa. El procés por trigar fins a un màxim de 24 hores.

O bé, si disposes de les factures de manera digital (jpg, png o pdf) pots enviar-nos-ho a la nostra bústia: ingresos@nomo.es des de la direcció de correu electrònic amb la que t’hagis registrat. D’aquesta manera, serà més fàcil incloure totes les teves despeses.

Què he de fer si el lector de factures emeses no ha llegit bé el meu document?

Asegura’t que has seguit tots els passos pera digitalitzar de manera correcta la teva factura emesa. En el cas que el comprobant sigui “rebutjat”, pots eliminar-lo i tornar-lo a digitalitzar. Si tens qualsevol problema, pots escriure’ns a ayuda@soportenomo.es

Puc eliminar les factures emeses?

Sí, encara que s’hagin digitalitzat correctament. Per a fer-ho, hauràs de prémer en la factura que vulguis eliminar i anar a la icona de la <<paperera>> que trobaràs a la part superior dreta.

Puc llençar les meves factures d'ingressos?

Hisenda pot sol·licitar una factura durant els 5 anys següents a la seva presentació. Nomo guarda de manera segura una imatge de la factura amb el mateix valor que la factura original. Tot i així, des de Nomo et recomanem que per seguretat guardis les teves factures emeses.

Per què és útil tenir els meus ingressos a Nomo?

A partir dels teus ingressos i les teves despeses, Nomo calcula una previsió del impostos que et tocarà liquidar al final de cada trimestre. A més, podràs controlar la teva tesoreria i saber quin és l’estat de la teva salut financera.

És segur fer fotografies als meus ingressos?

No t’amoïnis, tota la teva informació és totalment privada. Nomo té certificats de seguretat per a que la informació que enviïs al nostre servidor viatgi de manera xifrada per a que ningú hi pugui accedir.

Quines dades són obligatòries en una factura emesa?

Per a que la factura tingui validesa de cara a Hisenda, ha d’incloure:

  • Numeració
  • Data d’emissió
  • Dades fiscals de l’emissor
  • Dades fiscals del receptor
  • Concepte
  • Tipus impositiu
  • Informació del registre mercantil (en cas de ser una empresa)

Impostos

Quins impostos preveu Nomo?

Nomo mostra en temps real l’IVA que hauràs de liquidar en la presentació trimestral del model 303 i a més, et recordarà la presentació anual del model 390. Amb Nomo s’endreça i es prepara sense esforç tota la documentació necessària per a aquests models.

Com envio les meves despeses al meu gestor?

  1. Accedeix a la secció de “Gastos” de la aplicació
  2. Des de la barra superior, selecciona la opció “Exportar”. Podràs exportar les despeses del trimestre o l’any que seleccionis.
  3. T’enviarem al teu correu un arxiu en format .csv amb tots els detalls de les teves despeses per a que ho puguis compartir amb el teu gestor.

Què és l'IVA?

És un impost que grava el consum i, sempre que en una operació d’adquisició de béns o serveis intervinguin un empresari o un professional. A Nomo l’anomenem IVA A LIQUIDAR.

Què és l'IRPF?

És l’impost sobre les persones físiques, és a dir, un impost sobre els beneficis dels treballadors. L’IRPF s’aplica directament a les factures que s’emeten. A Nomo l’anomenem IRPF A LIQUIDAR.

Compte Expansió Negocis de Nomo by Banc Sabadell

On puc contractar aquest producte?

Banc Sabadell ofereix el Compte Expansió Negocis, el compte amb les millors condicions que ajuda a que el teu negoci segueixi creixent dia a dia.

Quins avantatges té el Compte Expansió Negocis?

El compte Expansió Negocis de Nomo by Banc Sabadell, s’adapta totalment a les necessitats del teu negoci. Aquestes son els avantatges que ofereix:

  • Compte corrent professional sense costos d’administració ni de manteniment
  • Targetes de dèbit o crèdit gratuïtes. Zero costos d’emissió i manteniment
  • Transferències gratuïtes. Tant nacionals com a països de l’EEE en €
  • TPV per a que els teus clients realitzin pagaments
  • Accés preferent a finançament

Té algun cost el Compte Expansió Negocis?

El compte Expansió Negocis no té cap comissió d’administració ni de manteniment. La targeta associada tampoc tindrà cap cost d’emissió ni de manteniment. Si vols informar-te de tots els detalls, consulta aquest enllaç.

El Compte Expansió Negocis té altres serveis preferents?

Pots accedir preferentment a molts altres avantatges com l’Autorenting, plans de pensions, protecció de responsabilitat civil, entre d’altres. Informa-te’n aquí.

Existeixen requisits per a mantenir es condicions del Compte Expansió Negocis?

Les condicions del Compte Expansió Negocis es mantindran sempre i quan es compleixin els requisits establerts al contracte. Per obtenir més informació, clica aquí.

Puc contractar més d’un compte professional?

Des de Nomo et recomanem que ho consultis amb el gestor del Banc Sabadell amb el que has obert el Compte Expansió Negocis. Si encara no disposes del compte, informa-te’n en aquest enllaç.

Quantes targetes puc tenir amb el Compte Expansió Negocis?

El Compte Expansió Negocis inclou una targeta de dèbit o crèdit gratuïta per titular o autoritzat del compte, sense comissió d’emissió ni de manteniment.

Què és el TPV de Nomo by Banc Sabadell?

Els teus clients podran realitzar pagament de qualsevol import amb el TPV Banc Sabadell.

  • TPV gratuït per comerç. Els TPV addicionals tindran una comissió de manteniment de 3 euros al mes
  • Estalvi en devolució de canvis i control de caixa
  • Tarifa plana mensual amb la millor solució per micro pagaments: cada mes pagaràs la mateixa quota, sempre i quan no s’excedeixi de la facturació anual establerta
  • Percentatge de comissió per operació: operació del 0,40% i amb 0 euros de comissió per manteniment els primers 6 mesos
  • Instal·lació del TPV i servei tècnic les 24 hores

És important vincular el Compte Expansió Negocis a Nomo?

Recomanem que vinculis el teu Compte Expansió Negocis a Nomo per a que puguis visualitzar l’estat de la teva tresoreria en temps real.

Com puc obrir el Compte Expansió Negocis de Nomo by Banc Sabadell?

A la pantalla principal de l’App de Nomo, trobaràs tota la informació necessària per a que puguis obrir el teu Compte Expansió Negocis. Des d’allà, podràs omplir les teves dades per a que un gestor del Banc Sabadell es posi en contacte amb tu i puguis obrir el teu compte professional. Accedeix a més informació fent clic aquí.

Puc operar des de Nomo amb el Compte Expansió Negocis?

El Compte Expansió Negocis és independent de Nomo, pel que des de la nostra App no podràs operar amb el teu Compte Expansió Negocis. La vinculació d’aquest compte professional a Nomo únicament et permetrà visualitzar el salari net i els teus moviments bancaris per a que hi puguis associar comprovants. No t’amoïnis, totes les teves dades estan encriptades. No guardem cap contrasenya ni dada bancaria, ja que la tecnologia d’agregació bancaria està protegida per les lleis vigents de protecció de dades.

Targeta Nomo

He de fer alguna cosa per cancel·lar la Targeta Nomo?

La cancel·lació acaba amb la baixa automàtica de la Targeta Nomo el dia 15 de juliol. No es necessari que l’entreguis de manera física. Per motius de seguretat, et convidem a que la retallis amb unes tisores per a protegir la teva identitat.

Com sabré que la meva targeta ja no està operativa?

El 15 de juliol deixarà d’estar operativa de manera automàtica. A partir d’aquesta data, si proves de realitzar un pagament, serà denegat.

Existeix comissió per cancel·lar la targeta?

La targeta Nomo és 100% gratuïta, sense despeses de gestió, manteniment ni permanència. No pateixis, la cancel·lació de la targeta no té cap cost per a tu.

Què he de fer amb la Targeta Nomo a partir del 15 de juliol?

A partir del 15 de juliol quedarà cancel·lada i no podràs operar amb ella. Després de la cancel·lació et recomanem trencar el plàstic i desfer-te de la targeta.

La cancel·lació de la targeta té alguna implicació a la App?

La desconnexió de la targeta no té cap repercussió a la App. T’apareixerà la mateixa informació emmagatzemada i no perdràs cap dada.

Què passa amb les dades proporcionades per a la contractació de la targeta?

No has de preocupar-te. Totes les dades que has introduït estan guardades sota forts estàndards de seguretat. Les dades personals per a la sol·licitud i la contractació de la Targeta no s’han utilitzar per a cap altre finalitat que no sigui la contractació i enviament físic de la targeta al domicili proporcionat. En cap moment les farem servir per a un fi diferent a l’inicial. Si vols saber-ne més, escriu-nos a ayuda@soportenomo.es.

Si ho prefereixes, pots dirigir-te a la Unitat de Drets de Protecció de dades a través del seu domicili social o oficines o, a través de la direcció de correu electrònic: Ejercicioderechosprotecdatos@bancsabadell.com

Quin tipus de targeta és la Targeta Nomo?

És una targeta MasterCard. A nivell funcional és una targeta de saldo 0€. És una targeta Wallet, això vol dir que no porta compte bancari associat. Per tant, hauràs d’associar una targeta per tal de poder separar de manera automàtica les teves despeses professionals.

Quan triga en arribar la meva targeta Nomo?

El temps d’entrega és d’un màxim de 15 dies.

Què faig si han passar més de dues setmanes i no la he rebut?

Si vas sol·licitar la targeta fa més de 15 dies i encara no t’ha arribat, posat en contacte amb nosaltres a través del nostre chat in app o escriu-nos a ayuda@soportenomo.es. Estudiarem el teu cas en profunditat i et donarem resposta l’abans possible.

Com modifico la direcció d'enviament un cop sol·licitada la targeta?

Contacta amb el nostre equip de suport a través d’ ayuda@soportenomo.es o a través del telèfon 936 253 153 i nosaltres realitzarem el canvi de direcció.

Com activo la meva targeta?

Un cop hagis rebut la teva Targeta Nomo, l’hauràs d’activar de la següent manera:

  1. Accedeix a la secció “Tarjeta Nomo” des del perfil.
  2. Prem “Activar Tarjeta”
  3. Introdueix els quatre últims dígits de la teva Targeta Nomo
  4. Vincula una de les teves targetes de dèbit o crèdit a la teva Targeta Nomo per a poder fer-la servir.

Com vinculo una targeta a la meva Targeta Nomo?

  1. Accedeix a la secció “Tarjeta Nomo” des del perfil
  2. Prem “Vincular Tarjeta”
  3. Introdueix les dades de la teva targeta vinculada. Et demanarem el nom del titular, el número de targeta, la data de caducitat i el CVV.
  4. Per a nosaltres la teva seguretat és molt important. A continuació, verifica la teva targeta. Et farem un càrrec al teu compte associat a la targeta que has vincular amb un codi. L’hauràs d’introduir a la App de Nomo per a verificar la targeta. No t’amoïnis per càrrec, et tornarem els diners de seguida.

Com elimino una targeta vinculada a la meva targeta Nomo?

  1. Accedeix a la secció “Tarjeta Nomo” des del perfil
  2. A la secció de “Tarjeta Vinculada”, prem la icona d’ “Eliminar Tarjeta” i eliminarem la teva targeta vinculada.
  3. Recorda que per a que la targeta Nomo funcioni, ha de tenir una targeta vinculada. No oblidis vincular-ne una de nova després d’eliminar-la.

Puc fer servir la Targeta Nomo a l'estranger?

Sí, no hi ha problema. Per fer servir la Targeta Nomo a l’estranger no hi ha cap cost, tot i així, per a transaccions internacionals has de tenir en compte que s’aplica el canvi de divisa oficial que té la targeta vinculada.

S'ha bloquejat la meva Targeta Nomo

Si has bloquejat la Targeta Nomo al introduir 3 vegades el PIN de manera errònia:

  1. Accedeix a la secció “Tarjeta Nomo” des del perfil
  2. Prem “Recordar PIN” des del Perfil. T’enviarem un SMS amb el teu PIN a l’instant
  3. Apropa’t a un caixer i introdueix la teva targeta i el PIN que t’hem enviat

No puc fer un pagament amb la meva Targeta Nomo

Revisa que tens una targeta vinculada a la teva Targeta Nomo i que no has superat el saldo màxim d’aquesta targeta. Recorda que amb la Targeta Nomo tens un límit de 2000€ de despeses al ,es i de 1000€ amb compra única.

Què faig si no recordo el meu PIN?

  1. Accedeix a la secció “Tarjeta Nomo” des del perfil
  2. Prem “Recordar PIN” des del Perfil. T’enviarem un SMS amb el teu PIN a l’instant

Què he de fer si he perdut o m'han robat la targeta?

  1. Accedeix a la secció “Tarjeta Nomo” des del perfil
  2. Prem “Problema con la tarjeta”
  3. Selecciona la causa del problema
  4. Comprova la direcció d’enviament i te’n enviarem una de nova

Què he de fer si m'han robat el mòbil i la Targeta Nomo?

Contacta amb el nostre equip de suport a través del telèfon 936 253 153 i bloquejarem la targeta per tu.
De totes maneres, et recomanem que per la màxima seguretat bloquegis la targeta que has vinculat a la teva Targeta Nomo.

Què faig si la meva targeta no funciona?

  1. Accedeix a la secció “Tarjeta Nomo” des del perfil
  2. Prem “Problema con la tarjeta”
  3. Selecciona la causa del problema
  4. Confirma la teva direcció d’enviament i te’n enviarem una de nova

Puc desactivar la targeta?

Accedeix a la secció “Targeta Nomo” des del Perfil i prem al switch que trobaràs a sobre de la targeta. Pots activar i desactivar la Targeta Nomo quan i tantes vegades com vulguis.

Puc comprar online?

Amb la Targeta Nomo podràs comprar online i a qualsevol botiga que desitgis, sempre i quan tinguis activada aquesta opció a la App.

Pagament segur a internet

Amb la Targeta Nomo pots comprar de manera segura a tots els comerços electrònics que disposin de pagament segur <<MasterCard Secure Code>> per a targetes MasterCard.

Al moment de realitzar el pagament de la teva compra per Internet, hauràs d’introduir la clau que hauràs rebut per SMS per a finalitzar la operativa. D’aquesta manera, el sistema autentificarà que ets tu i no una altra persona la que està realitzant la operació.

Puc treure diners del caixer?

No, ara mateix no es possible ni treure ni ingressar diners en caixers. Podràs fer servir la teva Targeta Nomo per a realitzar pagaments online i a comerços.

Consells per a la teva tranquil·litat

Quan facis servir la teva Targeta Nomo, tingues present les següents recomanacions pensades per a donar-te més tranquil·litat i més seguretat:

  • Firma la teva targeta: quan rebis la targeta, firma-la a l’acte, d’aquesta manera, estaràs més protegit en cas de pèrdua o sostracció.
  • Memoritza el PIN de la teva targeta i no el diguis a ningú. Et recomanem que tampoc l’escriguis en algun document de la teva cartera ni tampoc a la targeta. Així si perds la targeta o te la roben, impediràs que la puguin fer servir.
  • Si no recordes el PIN el pots sol·licitar de nou a través de la App o enviant-nos un correu a ayuda@soportenomo.es per a que t’enviem un SMS amb el teu nou PIN.
  • Quan viatgis, recorda portar més d’una targeta per evitar imprevistos en cas de pèrdua, robament o deteriorament de la teva targeta. A ser possible, recomanem que les targetes escollides siguin de diferents marques per a evitar problemes de cobertura.
  • Adapta sempre el límit de la teva targeta en funció de les teves necessitats i operativa.

*Si detectes una operació que no has realitzat o que és irregular, envia’ns un correu a ayuda@soportenomo.es

Vincular el compte

Com vinculo el meu compte a Nomo?

Vincular el teu compte bancari a Nomo és molt senzill. Només has d’anar a l’apartat <<Tu cuenta bancaria>> dins del teu perfil i a la pantalla on apareixen els bancs, seleccionar el teu banc i introduir les credencials d’accés a la teva banca online a Nomo.

Recorda que actualment només pots vincular un compte bancari a Nomo. Et recomanem que sigui el que facis servir habitualment per a la teva activitat professional.

Què vol dir disponible?

Si has procedit a vincular el teu compte bancari, és a dir, has autoritzat a Nomo a connectar amb el teu compte del banc, et mostrarem els diners dels que disposes per a que puguis tenir la tresoreria del teu negoci controlada i puguis visualitzar el teu saldo a Nomo.

Per què no em deixa vincular el meu compte?

Si no pots vincular el teu compte, pot ser degut a dues causes:

  • L’aplicació està fallant en aquests moments. Si us plau, indica’ns quin banc estàs intentant agregar i intentarem solucionar el problema l’abans possible.
  • El nostre proveïdor no accepta totes les entitats bancàries, per tant, podria ser que el compte que estàs intentant vincular sigui una entitat bancaria no disponible.

En ambdós casos, posa’t en contacte amb nosaltres a ayuda@soportenomo.es per a que puguem ajudar-te.

El meu perfil

Com canvio la meva contrasenya

  1. Tanca la sessió a la teva aplicació Nomo
  2. Accedeix a la pàgina “Iniciar sesión” i prem “¿Olvidaste tu contrasenya?
  3. Introdueix l’email del teu compte de Nomo
  4. T’enviarem un enllaç per a que restableixis la teva contrasenya.

Com recupero la meva contrasenya?

  1. Accedeix a la pàgina “Iniciar sesión” i prem “¿Olvidaste tu contrasenya?
  2. Introdueix l’email del teu compte de Nomo
  3. T’enviarem un enllaç per a que restableixis la teva contrasenya.

Com elimino el meu compte de Nomo?

Per donar-te de baixa de Nomo pots eliminar el teu compte de manera ràpida i segura des de la mateixa App de Nomo. Per a iniciar el procés segueix aquests passos:

  • A la barra del menú inferior, accedeix a “más”.
  • Prem la icona de l’engranatge a la part superior dreta.
  • Prem sobre “Eliminar Cuenta” a la part inferior de la pantalla.
  • Confirma la petició
  • Elimina l’App del teu dispositiu.

Recorda que si has tancat sessió, hauràs de tornar a iniciar-la amb el teu usuari i contrasenya.

Si ho prefereixes, pots contactar amb el nostre equip de suport a través de ayuda@soportenomo.es o trucant al telèfon 936 253 153.

Seguretat

Estan les meves dades protegides?

Tota la teva informació és totalment privada. Nomo compleix amb la legislació de protecció de dades actual.

Tot i així, no ens conformem amb complir la llei. Nomo té certificats de seguretat per a que la informació que s’envia entre tu i el nostre servidor viatgi de manera xifrada i encriptada per a que ningú hi tingui accés.

És segura la Targeta Nomo?

La targeta Nomo és completament segura. Contem amb la seguretat bancària de Mastercard i Banc Sabadell, tecnologia de seguretat SSL i complim amb la normativa PCI Compliance. A més, des de Nomo per a garantir la màxima seguretat realitzem les següents accions.

  • Servei d’alertes PUSH en totes les operacions realitzades amb la targeta Nomo. Si reps un missatge d’una operació que no has efectuat, envia’ns un correu a ayuda@soportenomo.es
  • En cas de robament o pèrdua de la teva targeta, et retornem l’import de les operacions fraudulentes realitzades amb la targeta.
  • En cas de robament o pèrdua de la teva targeta, pots desactivar-la immediatament desde la App.

Què és el Chip EMV

La targeta Nomo incorpora un sistema de màxima seguretat gràcies a la tecnologia CHIP & PIN.

La implantació del Chip EMV suposa un gran assoliment en la disminució del risc de frau perquè inclou un mètode de validació del titular de la targeta molt sofisticat, encriptant les dades de la teva targeta en el dispositiu electrònic.

D’aquesta manera, quan realitzis compres en comerços físics, només hauràs de posar el PIN de la teva targeta Nomo perquè al tenir el Chip EMV implantat, ja no és necessària la firma.

Als punts de pagament no atesos com, per exemple, autopistes, parquímetres o pàrquings, no se’t sol·licitarà el PIN i el seu funcionament serà el mateix que amb qualsevol altra targeta.

Per últim, en les teves compres per internet, et recomanem que facis servir el sistema de pagament segur a internet de la Targeta Nomo.

És segur agregar comptes bancaris?

És segur al 100%. Nomo només et demana les teves claus d’accés a través d’un servei d’agregació que es connecta al teu banc directament.
Nomo mai et demanarà les claus per a operar, així que no podrà efectuar compres, transferències ni altres operacions bancàries.